Mezinzos skausmas

Dar kartą apsižvalgykite. Pedagogo užduotis yra pasirinkti spalvingus ir emocinius meno kūrinius, ryškiai demonstruodamas vieno ar kito metų ar natūralių kraštovaizdžio požymius. Rimai atlieka kabliukų, ištraukiančių kitą eilutę, vaidmenį. Po to, viename iš įkandimų, kažkas buvo prilipęs iš rankos ir pasirodė esąs dvigubas švirkštas su geltonu skysčiu, po to, ką prabudau.

Aš aiškiai pamatau riešo įkandimus ir laukė, kai dirbs nuodai. Kristina: Tai buvo žiema. Aš vaikščiojau su savo draugais. Šalia manęs buvo mano buvęs mezinzos skausmas.

Tada mes pradėjome važiuoti rogėmis ir dėl kokios nors priežasties jis virto gyvatė. Santimeters Labai gražus. Ryškios žalios spalvos su pilkomis dėmėmis Na, jis daug ir neturėjo laiko mums.

Aš paėmė jį į savo rankas, kad padėtų jam, ir jis šiek tiek mane. Labai daug. Aš nesuprantu, kas tai yra. Vadimas: Aš pabėgiau atrodo, kad tai padeda žmogui išilgai miško su storesne žole, o kobra šoktelėjo iš žolės ir šiek tiek man dilbio, po įkandimo aš pradėjau mirti, bet ne mirė, miega baigėsi.

mezinzos skausmas

Ačiū už pagalbą. Alexei: aš mezinzos skausmas svajonę apie tai, kaip aš gulėjau ant žolės ir smarkiai pajuto kairiojo riešo skausmą, pamačiau gyvatę ir supratau, kad ji šiek tiek man Oksana: aš pirmą kartą pamačiau kaip gyvatės turisalinius vaikus, tada suaugusiems ir čia pradėjau pabėgti ir aš pradėjau stumti gyvatę, aš norėjau šaudyti ją ir ji šiek tiek jos labai didelė ji buvo Konstantin: Miegas prasidėjo taip: aš ir mama pateko į tam tikrą lauką ar džiungles ir pamačiau, kaip didelis didžiulis voras skrido Dali ir aš neprisimenu kažko kito.

Mes nusprendėme ten eiti ir eiti, nepamirškite ilgai pastato vienos istorijos pastato akvariumo augalų viduje, ar mes nuėjome ten ir ten, kaip ten buvo gyvatė, mes supratome, kad ji apsimeta ir nusprendėme paleisti į šokinėti ir kondeta šoktelėjome Iš savo uodegos sugriebė savo motinos koją, kurią aš sulaikiau mano rankoje, o gyvatė buvo didžiulė.

Aš ištraukiau savo motiną ir mes bėgo, bet kai jie bėgo iš to vizito, tada po 5 sekundžių tylos skrido gyvatės mama šaukė ir gyvatė šoktelėjo į mano veidą. Artem: Aš svajojau apie jūrą, buvo karšta, mes nuėjome į "Telly" laiptais, ant žingsnio buvo oranžinė, jo kažkas mane išmeta savo rankose, gliukozaminas ir chondroitino jis stumdavo ranką tarp didelio ir piršto Mezinzos skausmas jį išmeta ir jis pradėjo mane ir visus!

Tikiuosi Jūs galėsite interpretuoti savo svajonę. Jums dėkojame. Ir pradėjo čiulpia kraują. Aš norėjau jį nužudyti, bet negalėjo. Nors jis čiulpia kraują, aš neprarandau sąmonės. Mnya, jėga neliko jį nužudyti. Tai buvo geltona šviesa, kaip atrodo Cobra. Ji buvo raudona. Aš nuolat pasilenčiau. Vanduo yra švarus, skaidrus Aš pakreipiu liesti vandenį ir pamatyti mažą gyvatę, kuri einu į mane Aš pabudau, bet įkandimas ir skausmas buvo toks tikras, kad buvau dar 5 minutės, kai prabudau, aš atėjau pas mano jausmus, bijojau judėti Jūsų kairioji ranka, kur buvo įkandimas!

Ačiū iš anksto už atsakymą! Šiandien Buvo du takai dantys. Aš bandžiau patekti į greitąją pagalbą, bet aš neužbaigiau. Ką tai būtų. Priešai, atrodo, aš ne. Svetlana: Svajojate, aš įkandu gyvatę šalia dešinės rankos šepečiu. Aš palieku ją, neršto savo žandikaulį. Bet kiekvieną kartą, kai ji įkandžia stipresnį.

Ir savo paskutinį įkandimą, aš nutraukiu jos žandikaulį ir išmeskite jį. Irina: aš pamačiau, kad mezinzos skausmas atrodė vėžlys žemėje pagal tam tikrą šiukšles, paėmė ją už kaklą, paaiškėjo, kad gyvatė, aš skubėjau ją į purvinų patiekalų krūvą ir bėgo jaunam žmogui, kai atėjome, aš atėjome paėmė ją nuo patiekalų ir norėjo mesti jį odą ir šiek tiek mane į kairę Natalija: Buvau užjūrio kelionėje, aš važiavau elektros transportu, turėjau mirusios mamos. Buvau netikėtai įkandęs iš vidinės dešinės rankos dalies žalios gyvatės ir dramatiškai nukrito, ant kelio, transporto priemonės durys uždarytos ir nuėjome aš nematau mamos.

Šeima buvo įkandimas liudininko įspaudu ant rankos žandikaulių pavidalu, ranka pradėjo išsipūsti ir serga šiek tiek, aš paprašiau sustabdyti transport šalia artimiausio medpark.

mezinzos skausmas

Iš karto prabudau. Faima: Sveiki! Šiandien aš turėjau svajonę šiek tiek gyvatės nebaigtame name, aš pašaukiau savo vyrą, jis bandė jį sugauti, bet ji sugebėjo jį užkasti, bet nebuvo kraujo, tik ženklas. Pasiūlymas paskambinti greitosios pagalbos automobiliui atsisakė. Likusi aš neprisimenu. Tokiu būdu aš šiek tiek aš po to, kai jį išmesčiau vladimiras: aš sugavau žuvis apie verpimą sugavo gyvatę norėjo, kad pirmiausia mane nukreiptų į mane vienai rankai po to kitoje gyvatės sidabro spalva.

Alexei: pastebėtas gyvatė nuskaito iš mano pagalvės su vienu dantumu man dešinės rankos pirštu ir įsiskverbė į bedugnę Alina: Mano svajonėje mano kaimynas su šunimi, šis šuo bėgo ir šiek tiek man po tam mezinzos skausmas laiko radau kaimyną toje pačioje vietoje, bet lavonas nematė, kad nuo tos vietos nuskaito gyvatės. Tada aš pradėjau pabėgti ir norėjo pasirinkti savo šunį nuo gyvatės, bet čia gyvatė šiek tiek aš tamsiau mano akyse, bet aš iš karto stumti savo pėdą ir pradėjau pabėgti bando pasiimti šunį.

Po to susitikau su savo artimaisiais ir pradėjome pabėgti, neišnyko. Po to, kai aš atsidūriau namuose ir ten buvo gyvatės.

Kaip atrodo piršto medžiai. Gyvenimas po amputacijos Visoms medžiagoms svetainėje parengia chirurgijos, anatomijos ir profilio disciplinų ekspertai. Visos rekomendacijos yra apytiksliai ir nepateikus dalyvaujančio gydytojo netaikymo. Daugeliui iš mūsų yra sunku įsivaizduoti paprastų namų ūkių užduočių ir profesinės veiklos sprendimą be pirštų.

Vienas bandė užkasti savo kates ir paaiškėjo, bet tuo pačiu metu jie liko gyvas, aš bandžiau gauti įkandimą. Tada aš nužudiau šią gyvatę. Ir dar vienas beprotiškas, aš maniau, kad gyvatė buvo mano katė ir pasuko kaklą. Bet aš pastebėjau tikrąją gyvatę, ji paėmė mano katę. Aš vėl bandau išgelbėti katę su savo rankomis ir gavo gyvatę iš dantų ir ji šiek tiek mano ranka. Tada aš prabudau. Alina: Aš svajojau apie savo artimą su savo šunimi. Jos šuo pas mane ir mezinzos skausmas.

Po kurio laiko radau kaimyną miręs ir padengtas tam tikru laivu, aš nematau savo lavonų, bet gyvatė nusėdė iš laivo. Aš skubėjau pabėgti ir norėjau su manimi pasiimti kaimyno šunį, bet artrozė ir alkūnės sąnarių aš buvau įkandęs gyvatė su manimi tamsiau mano akyse, bet aš ne mirsiu, bet aš nugalėjau gyvatę ir mezinzos skausmas.

Buvau namuose ir buvo gyvatė, kurią ji skubėjo į mano katę, aš sulaikiau katę ir gyvatė, su kuria aš sugriauta. Manau, kad mano katė gyvatė valcavo kaklą. Tada kita gyvatė nuskaito iš sofos ir greifbing mano katė ištraukė ją po sofa. Aš nuvilkiau katę su savo rankomis ir gyvatė vėl įkandė mano rankoje. Čia aš prabudau.

Galust: būtina kažkam gauti gyvatę. Moteris nuėjo juos nužudyti. Aš ten buvau. Ji pradėjo jas surinkti jau pusiau rankas. Ir aš paėmiau vieną, kurią ji sumušė į kairę nykščio. ROZA: Vakar, svajonėje, mano jaunoji sesuo mane matė, tarsi aš buvau įkandęs didelę juodą gyvatę mano nugaroje ir įkandimo vietoje suformavo didelę virimo žaizdą, mano sesuo čiulpė nuodą, ir mes nuvykome plaukti, mes norėjome plaukti Dar kartą pamatė šį gyvatę, ji pirmą kartą sėdėjo ant akmens ir tada nuskaito ant vandens.

Georgy: Sveiki. Su nepažįstamumu mergina buvo beveik šalia kiemo, kuriame jis augo. Aikštė šalia penkių aukštų pastato. Kažkas panašaus į akmenį ir lazda, viename žodyje, šiukšliadėžė iškelta. Buvo agresyvi geltona gyvatė su kažkur du pirštais storio. Ir pradėjo užpulti mane. Tuo pačiu metu jis atliko dar du iš kitų vietų. Bandė mergaitę pabėgti. Pastebėjau, kad antrasis atrodo, kad jis yra OM.

Bet gyvatėje aš nesu specialistas, todėl nebuvo pasitikėjimo. Trečia, aš neprisimenu, kas atrodė. Viskas atsitiko greitai. Antroje miego dalyje mes esame kankinami, kad pašalintume įkandimo poveikį. Jie atėjo į instituciją, kuri specializuojasi aukų gydymui tokiu būdu. Patalpų pora. Tačiau kaimo tipas.

NK darbuotojai prisimena veidą. Moteris tanki, kaip kaimiškas, ar.

Komentarai Emil: Keista sūnus. Aš esu išsiskyręs su pirmuoju žmona jau kaip beveik 4 metų. Ir antrą kartą susituokiau, apskritai svajonė buvo ta, kad matau pirmąją moterišką, kurią ji bando suvilioti mane. Aš nukentavau savo svajonėje, apskritai ji vėl ji vėl skubėja į veidą ir kaip užkasti mane nuo ausies dalies, kraujas taip pat buvo, bet aš iš karto prabudau nuo šio siaubo. Prašau suprasti Sapnas.

Ji skaičiavo, kad mano atvejis nėra dėmesio. Buvau nustebęs. Reikalaujama suteikti priešnuodį arba padaryti injekciją. Nepamirškiu, kaip baigėsi. Bet be didelio nerimo. Tai bus įdomu skaityti savo miego aiškinimą. Anastasija: Aš įkandėjau gyvatę vandenyje mezinetsaš jį sugaučiau, kad sužinotų, kokios gyvatės. Paaiškėjo, kad tai buvo vaikinas, ir aš palikau gyventi mezinzos skausmas valandas. Paskutinis pabudimas, mano sesuo atrodė rasti priešnuodį. Viena gyvatė buvo ant lovos, bet aš nematau jos, tik kažkas su juo vaistai sanariu skausmui malsinti, ir aš manau, kad tai gali būti gyvatė ir aš nebuvau malonus, baimė, o tada dvi mažos gyvatės šiek tiek mano kairėje rankoje Palm Sander, o ne nuodingas, du įkandimas mažų, viskas, ką prisimenu romanas: aš įkandiau gyvatę mano rankoje aš laimėjau nuodų ir negaliu turėti gerklės, bet po to mezinzos skausmas gilių žaizdų, bet be kraujo kaip senas, bet neužsikabinęs ant šepečių ir logotipo irina: aš buvau įkandęs dvi mažos gyvatės kairiajame rankoje, o ne delnu, bet ant viršaus, o ne nuodingas, bet du įkandimas buvo matomi Sergejus: Aš maudosi ežere ir gyvatė atakuoja mane ir įkvepia savo ranką į vandenį.

Aš einu į krantą į krantą pateko į automobilį ir valgome į ligoninę! Alexandra: snake nesupranta, kur ji atėjo, ji nebuvo agresyvi, įkandusi į kairę ranką šalia vietos, iš kur jie paimtų kraują, ir jis nebuvo nemalonus, jis nebuvo nuodingas, bet ženklas išliko nuo įkandimoatrodo kaip du neryškūs įbrėžimai. Elina: netoli namo teritorija yra padalinta į dvi dalis. Vienoje ten buvo taikos mylintys gyvūnai: pūkuotas, chanterelle triušiai ir td, ir kita vertus, daug gyvulių.

mezinzos skausmas

Aš buvau ten ilgą laiką ir neįvyko, aš turėjau eiti, aš nusprendžiau eiti kartu ir greitai, šalia manęs buvo mirtina gyvatė, iš ten, aš negaliu prisiminti, kas, bet aš žinojau Tiksliai po jos įkandimo aš mirsiu, jei greitai nesuteiksite pirmosios pagalbos.

Galų gale ji šiek tiek man į savo ranką virš alkūnės. Aš nepamenu mirties, bet manau, kad aš mirčiau Catherine: Buvau ant rezervuaro krante su draugais susituokusi pora. Priešingoje pakrantėje buvo nepažįstamas žmogus su šunimi aviganis. Vanduo rezervuare buvo skaidrus aš jį pamačiau nuo uolos. Draugai savo maudėsi ir mane vadino, bet aš laukiau savo vyro.

Kai jis atėjo, jis pirmą kartą atvyko į vandenį plaukti. Vėliau įvediau, bet kai tik įvesčiau vandenį, ir gyvatė plaukė mezinzos skausmas manęs Vajuk. Aš šaukiau apie padėti savo vyrui, bet jis manė, kad buvau kvailas.

Kaip atrodo piršto medžiai. Gyvenimas po amputacijos

Gyvatė truputį mane į krūtinės sritį, bet aš sulaikiau jį ir skrudinau sunkiai mano rankoje. Aš tapau blogai nuo įkandimo ir pradėjau nuskęsti gyvatė buvo pritvirtinta rankoje. Išgelbėk mane šuo ir plikas svetimas. Maxim: Sveiki. Aš svajojau, kaip aš apsaugoti paukščius ir kates nuo gyvatės, kuri slopino į namus, ji buvo nuodinga, aš įstrigo peilį į ją, bet ji sugebėjo užkasti mane rankoje.

Katerina: gyvatės įkandimas buvo jo kairiosios rankos delnu, aš pradėjau čiulpia nuodą ir pasakiau savo motiną, dėl kokios priežasties ji taip pat buvo tariamai ten, kad aš čiulpti nuodų visą privilytę. Bet aš nematau savo gyvatės! Denis: Gyvatė išlipo iš vonios ir šiek tiek į dešinę į Vieną, aš palieku jai atsitiktinai ir ji vėl aš vėl aš vėl paėmė mane ir atvedžiau mane į mano motiną ir ji vėl nuslydo mano motina ir dar kartą man!

Ir aš atsikėliau, ačiū iš anksto! Anna: Sveiki! Šiandien aš turėjau svajonę, kad aš plaukiu ant laivo ir draugės, jis sako, kad gyvatės vandenyje. Dėl tam tikrų priežasčių aš atsidursiu vandenyje ir negaliu išeiti, bet aš jau matau gyvatę. Tada aš pakilo į laivą ir gyvatę. Ji yra maža. Ir aš pradėjau veikti mano rankoje.

Penkis kartus prieš kraują. Viena žaizda buvo labai giliai, aš pradėjau mezinzos skausmas kraują iš jos, kad nuodų išėjo. Bijau mirti nuo jos įkandimų.

Lara: Pirmiausia išgirdo gyvatės garsą tada ji man atrodė kažkas paprašė jos sugauti ir kažkas sugavo ją, bet ji sugebėjo mane užkasti dešinės rankos šepečiu Abdul: sveiki. Mano draugas ir aš nuėjau palei "Alley", vienas iš jų pasiūlė parodyti savo gyvatę, kai ji gavo ją nuo gyvatės paketo užsikabinęs į mano kairiąją ranką ir suvyniotė ranką su savo uodega. Įsivaizduokite didžiulį sulūžusį kompiuterio monitorių, iš kurio r. Kai atsisėdate prie kompiuterio ir bandote prisiminti el.

Argi ne nuostabu? Be to, neribotą skaičių kartų galite naudoti paruoštą skaitmeninį kodą, kad įsimintumėte be galo daug skaitmeninės informacijos. Nes jūs įsipainiosite į vaizdus. Pradžia pagrindinis vaizdas visada turi būti originali, kad ateityje nebūtų painiavos. Jei porą kartų kaip pagrindinį vaizdą naudosite paruoštą kodą - pavyzdžiui, TIR, tada kaip išsiaiškinsite, kokiu atveju ir ką jis reiškia?

Paruošti kodai yra puikus būdas įsiminti bet ką dideliais kiekiais Pateikiau nedidelį pavyzdį po straipsnio žr. Likusias parinktismezinzos skausmas yra labai daug. Kad pasiektumėte nuostabią sėkmę, turite prisiminti skaičius ne nuo 0 iki 9, bet bent nuo 0 iki Tai leis jums įsiminti keturių skaitmenų skaičius naudojant du vaizdus žr. Baigtą kodą straipsnio pabaigoje.

Dėl to, jei kodas yra iš jūsų merginos įėjimo durų, galite tiesiog įsivaizduoti šias čečėnų priekines duris su didžiuliu kirviu krūtinkaulyje žarnynas ir kraujas aktyviai teka į grindis.

Tokį stiprų susivienijimą prisiminsite visą likusį gyvenimą. Jei galite sukurti trijų skaitmenų skaitmeninį apgaulės lapą, t. Beje, galima ir reikia koduoti ne tik skaičius. Galite koduoti metų mėnesius ir savaitės dienas, kad būtų lengviau prisiminti konkrečias datas.

Jums labai lengva rasti daiktą, kai žinote, kur jis turėtų būti. Štai kodėl dažniausiai kuriate katalogus savo kompiuteryje grafika, vaizdo įrašai, žaidimai, tekstai ir kt. Ir dažnai jie yra nuoseklūs darbo tekstai-sutartis Labai paprasta. Pavyzdžiui: vaizdinių vaizdų seka pakeliui iš namų į sporto salę ar darbą įėjimas, laiptai, suoliukas, kelias, parduotuvė, namai aplink, autobusų stotelės Jūsų galvoje yra daugybė nuoseklių nuolatinių vaizdinių vaizdų, kurių kiekvieną galima be galo suskaidyti į dar mažesnius vaizdus.

Pavyzdžiui, parduotuvėje prie autobusų stotelės yra daugybė skyrių, o skyriuose mezinzos skausmas skirtingos lentynos Kokia mums viso to nauda? Ir jau prie šio žiedo mes galime priklijuoti paruoštą skaitinį kodą pagal principą, kurį jums paaiškinau šiek tiek anksčiau.

Dabar įsivaizduokite:Šeštadienio vakarą gulite vienas paplūdimyje su nauju telefonu, nes jūs, kvailys, pametėte seną ir galvojate apie vieną dalyką: kas pūstų?

Parabolinė antena - raidė A: Alina, Alena Sasha su auskarais ir dideliais papukais Tik įsivaizduokite, kaip efektyviai naudojate žinias. Kaip greitai ir sistemingai galite išgauti visą jums reikalingą informaciją. Kad pasitelkę šią technologiją, per porą mėnesių galite išmokti 5 metų akademinę programą. Ir ne tik išmokti, mezinzos skausmas susisteminti ir prisiminti visą gyvenimą.

Atsirastų noras. Galite sukurti laikinus katalogus, kad galėtumėte valdyti laikiną informaciją, pvz. Pavyzdžiui, aplinka bet kurioje jums pažįstamoje vietoje butas, darbas, sporto salė yra paruoštas nuoseklus katalogas. Kai jums reikia trumpam įsiminti nuoseklią informaciją, tiesiog įkelkite šį pažįstamą katalogą. Sporto salė: nuo įėjimo - pritūpimų lentynos - blokinis rėmas - hantelių eilė - nelygios juostos - romėniška kėdė ir kt.

Norėdami gauti, paeiliui žiūrime į vaizdą ir tai, kas prie jo pridedama: taigi stovai Kitą dieną galite įkelti katalogą su kita laikina informacija. Dabar pakalbėkime apie tai, kaip perkelti informaciją iš laikinos atminties į ilgalaikę atmintį. Kaip jau supratote, informaciją saugome tarpusavyje sujungtų vaizdinių vaizdų pavidalu.

Tai yra priežastis pamiršti informaciją. Be to, kuo blogesni silpnesni ryšiai, tuo greičiau jie sunaikinami. Kuo mažiau jų naudojate, tuo greičiau jie sugenda. Pakartotinai suaktyvinus ryšius, informacija perkeliama iš trumpalaikės į ilgalaikę.

Labai svarbi paslaptis. Kadangi ji naudoja daugkartinį šios informacijos suvokimą daugkartinis informacijos skaitymas ar peržiūra. Tai neveikia su abstrakčia informacija. Studentai labai neefektyviai švaisto savo laiką. Jei negalite prisiminti tam tikro ryšio, tai reiškia, kad galite pažiūrėti ir atnaujinti vaizdinį vaizdą padaryti jį ryškesnį. BET, vis tiek teisinga pirmiausia sukurti vaizdinius vaizdus ir prisiminti visą informaciją iš karto po asimiliacijos atlikite kontrolinį atsiminimą.

Kaip dažnai ir kiek mezinzos skausmas Mes atliekame vieną metodą nuo ir iki.

Internetinės skaitymo knygos mitai klasikinės senovės knygos aštunta Piešimas, vienas iš mėgstamiausių vaikų klasių, leidžia ikimokyklinio amžiaus vaikams atskleisti jų kūrybingi įgūdžiai. Parengiamųjų grupių mokiniai gali sukurti kompozicijas dėl skirtingos temos, įskaitant vaizdingų išraiškingų pobūdžio paveikslus.

Kitas požiūris atliekamas po trijų valandų ir paskutinį vakarą po 6 valandų prieš miegą. Paskutinis pataisymas yra kitą rytą.

  1. А это наш приятель Арчи.
  2. Kremas sąnarių ovis olio
  3. А почему вода здесь так зелена.
  4. Gydymas artrozės į peties sąnario uvt

Per ateinančias 3—4 dienas visą procedūrą kartojate visu pajėgumu 3—4 atšaukimai per dieną arba šiek tiek mažesniu kiekiu. Po dviejų savaičių jūs taip gerai įsiminsite informaciją, kad jos nuolatiniam saugojimui jums reikės tik vieno atšaukimo kas 2 mėnesius. Ką reikėjo pakartoti, tarkim pradžioje 5 minutes, po poros mėnesių užtruksite 5—20 sekundžių. Ir tai gera žinia. Kompiuteris prieš žmogų - Galų gale, pusantro kilogramo smegenų mezinzos skausmas daug didesnė paslaptis nei gramas silicio mikroschemoje S.

Žmogaus smegenys yra sunkiausias dalykas pasaulyje. Tik pagalvokite apie skaičius: milijardų neuronų, kurių kiekvienas gali suorganizuoti iki 10 ryšių. Tai žudiko skaičius daugiau nei žvaigždžių skaičius mūsų besiplečiančioje visatoje.

Smegenų ir kompiuterio palyginimas yra kaip palyginus stropą su branduoline bomba. Netikite manimi? Tik apsidairyk aplinkui. Ar jums patinka?

  • Kaip atrodo piršto medžiai. Gyvenimas po amputacijos
  • Artritas visų sąnarių apdorojimo
  • Laimingas Koks žodis yra nereikalingas?
  • Mokslininkai: žmogaus smegenys gali sutalpinti visą internetą.
  • Mazi sąnarių tikslas

Įsivaizduokite, kokia konfigūracija turėtų būti kompiuteriui, kad būtų atkurta tokia grafika? Yra žmonių, kurie sakys, kad kompiuteriai su informacija mezinzos skausmas daug greičiau Bet, draugai Dar kartą apsižvalgykite.

Tik įsivaizduokite, kokį beprotišką informacijos spektrą jūsų smegenys apdoroja ir nuolat taiso. Ir visa tai veikia pasyviu režimu. Tiesą sakant, bet koks kompiuteris yra primityvus žaislas, palyginti su žmogaus smegenimis.

Su tokia pačia sėkme žmogus gali mokytis pats ir nuspręsti dėl būtinų algoritmų. Tai viskas. Šiandien aš bandžiau duoti jums teisingą kryptį, kaip pasirinkti informacijos saugojimo ir gavimo algoritmą.

Deja, visko pasakyti neįmanoma, o aš paliečiau tik pačią viršūnę. Kaip ir bet kuriame kitame versle. Išvados: Ryšiams užmegzti naudojame vaizdinius vaizdus.

Tai yra įsiminimo esmė. Kuo vaizdas spalvingesnis ar vulgaresnis, tuo geriau jis įsimenamas. Nuo senų senovės žmonės labai daug dėmesio skyrė gebėjimui įsiminti ir saugoti informaciją, teisingai manydami, kad nuo to labai priklauso žmogaus mezinzos skausmas bet kokioje veikloje. Antikos laikais įsiminimo procesas buvo laikomas tikru menu, kurį globojo viena iš devynių mūzų - Mnemosyne.

Todėl menas išsaugoti žinias atmintyje buvo vadinamas mnemonika, o atminties valdymo metodai - mnemonika arba mnemonika. Įsiminimo procesas yra mūsų atminties pagrindas, o norint įvaldyti mnemonikos meną, reikia gerai išmanyti, kaip veikia jo dėsniai. Ar kada pastebėjote, kad mūsų atmintis yra selektyvi? Kažkas įsimena lengvai ir greitai, o tam tikra informacija, nepaisant nuolatinio prisikimšimo, nenori varžtai į mergaičių sąnarių į galvą.

Reikalas tas, kad įsiminimas veikia skirtingai, iš tikrųjų yra du visiškai skirtingi įsiminimo tipai, kuriems taikomi skirtingi įstatymai. Jo dėka mūsų atmintyje saugomas didžiulis informacijos kiekis ir praktiškai be jokių pastangų, o dažnai ir nesąmoningai. Įgyti reikiamų žinių neatliekant jokio darbo yra visų moksleivių ir studentų svajonė. Tačiau norint, kad informacija būtų įsimenama nevalingai, reikia laikytis kelių sąlygų: Pagrindinis yra toks: mes nevalingai prisimename tai, kas patraukia mūsų dėmesį - ryški, neįprasta informacija, susijusi su mūsų interesais arba sukėlusi stiprią emocinę reakciją.

Į veiklą įtraukta informacija lengviau įsimenama.

Tai yra, kai mums reikia žinių ne tik įsiminimui kaip dažnai nutinka mokykloje ir universitetebet ir norint atlikti profesines pareigas ar daryti tai, kas mums patinka. Tokiu atveju smegenys greitai įvertina įgytas žinias kaip svarbias ir būtinas, jos fiksuojamos atmintyje, o nuolatinis jų dalyvavimas veikloje užtikrina ilgalaikį saugojimą.

Taigi mokytojas, kuris skaito kursą, įsimena jo mezinzos skausmas greičiau ir geriau nei studentas, kuris jo klausosi. Atmintis yra asociatyvaus pobūdžio.

Tai reiškia, kad įsiminimo metu tarp naujos ir esamos informacijos smegenyse atsiranda sąlygiškai laiko ryšiai asociacijos. Jis veikia kaip tam tikras inkaras, turintis žinias. Tačiau tam turi būti ryšys tarp naujo ir seno.

Visiškai naujai informacijai, kuri nėra susijusi su mūsų patirtimi, nevalingas įsiminimas neveikia. Ir jei šių sąlygų nėra, būtina stengtis įsiminti ir naudoti įvairius informacijos išsaugojimo būdus. Savavališkas įsiminimas Tikslingas, apgalvotas informacijos išsaugojimas dažniausiai reikalauja valingų pastangų, ypač jei mums reikia ilgai išsaugoti gautus duomenis. Savavališkas įsiminimas turi daugiapakopę struktūrą: Patekus į mezinzos skausmas trumpalaikės atminties lygį, informacija saugoma trumpą laiką, to pakanka, kad smegenys galėtų įvertinti jos aktualumą ir svarbą - nuo 30 sekundžių dubrovsky sąnarių skausmas kelių minučių.

Kad žinios būtų įtvirtintos ir perkeltos į ilgalaikės atminties lygmenį, reikalingi laikini ryšiai tarp sužadinimo židinių smegenų žievėje. Nevalingo įsiminimo atveju jie atsiranda savaime, tačiau kai nėra sąlygų jiems atsirasti, tuomet turime pasirūpinti tikslingu jų kūrimu.

Tai yra, savanoriškas įsiminimas suponuoja įvairias įgytų žinių įtvirtinimo ir atminties išsaugojimo technikas ir metodus.

Vienas iš šių metodų yra žinomas visiems ir mezinzos skausmas nuolat, pradedant nuo mokyklos. Tai yra pasikartojimo technika. Jei nauja informacija kartojama kelis kartus, tai sukelia daugkartinį nervinio impulso praėjimą išilgai smegenų neuronų grandinės ir susidaro tie labai laikini ryšiai.

Tačiau šis metodas yra sunkus, neveiksmingas ir tinka tik nedideliam informacijos kiekiui. Ir pabandykite, pavyzdžiui, įsiminti psichologijos ar fizikos vadovėlį. Ar jau išbandėte? Kaip sėkmingai? Greičiausiai ne, nebent turite fenomenalią atmintį.

Be darbštumo ir neefektyvumo, pakartotinio kartojimo metodas sukelia situaciją, kai jaučiamas, kad galva patinsta nuo informacijos gausos, o naujos žinios nėra įsisavinamos.

Taip yra ne dėl ilgalaikės atminties perpildymo - jos tūris yra didžiulis. Kai piešimo kraštovaizdžiai bus labai tinkami naudoti netradiciniai būdai Vaizdai.

Ši vienspalva technika, ypač tinka žieminiams gamtos paveikslams: ant spalvoto fono, vaikinai yra nudažyti tik balta guašai - vaizdas gaunamas kontrastingas ir įspūdingas. Skaičius mokiniai parengiamą grupę monochrominėje technikoje Neįprastos vasaros ir rudens peizažai yra gauti monotipo technika - todėl paprastai atkreipti medžius atsispindi vandenyje. Piešimas monotipo technika Bet kuris metų laikas gali būti gražiai pavaizduotas naudojant rašymą su lapais. Žiemos kraštovaizdžio įvaizdžiui, medvilnės lazdelės yra geros - atkreipkite į savo pagalbą dideliais sniego dribsniais.

Šiuo tikslu taip pat tinka piešimo druskos ar manų kruopos technika - medžiaga nukrenta ant viršaus iki dar sausų dažų. Ikimokyklinio amžiaus vaikai taip pat turėtų susipažinti su braižymo technika. Toniniame popieriaus lape viršutinė dalis padengia putų guma. Taigi fone rodomi objektai atrodo neryškūs arba sniege. Šis metodas yra labai gerai tinka pavasario kraštovaizdžiams piešimui. Papildomos vizualinės veiklos rūšys, kurios gali būti naudojamos kuriant darbą, individualaus požiūrio į profesiją įgyvendinimas Taigi, kad ikimokyklinio amžiaus mokytojai visiškai galėtų patirti kūrybiškumo džiaugsmą, mokytojas turi skatinti savo norą papildyti sudėtį papildomos rūšys.

Tai visų pirma įtraukimas į aplikacijų kraštovaizdžio modelį ir modeliavimo elementus. Pavyzdžiui, darbas bus labai originalus, jei yra ryškios spalvos fanigan greitai želė su osteochondroze dažams vasaros pieva Plastilino gėlės augs. Brėžinys su elementais Kitas įdomus variantas - gražios taikomosios "gėlės" buvo užblokuota obuolių medžių.

Brėžinys su aplikacijos elementais "Win-Win" kalbant apie originalumą yra origami elementų įtraukimas į brėžinį. Pavyzdžiui, lapė, pagaminta į origami techniką pestruha rudens miško paveikslėlyje.

Piešimas netradicinių metodų medvilnės lazdelėsrašymas su lapais su origami elementais Konkrečios kompozicijų parinktys Piešimas kraštovaizdžio su mokinių parengiamąją grupę siūloma pačioje mokslo metų pradžioje. Vaikinai kviečiami sukurti kompoziciją temoje "vasarą", kur jie vaizduoja atitinkamus gamtos paveikslus.

Šiek tiek vėliau taip pat rugsėjo mėn. Ikimokyklinio amžiaus vaikai improvizuoja temą "Golden Rudens". Tokios veiklos užduotis yra perkelti būdingą ryškų skonį ankstyvas laikotarpis šio metų laiko Spalio pabaigoje vaikinai sukuria kraštovaizdį " Vėlai rudenį " Čia pabrėžiamas, priešingai, yra įdėti į sultingų dažų nebuvimą, vaizdas yra pavaizduotas neutralių tonų Įvairūs atspalviai Pilka, ruda, juoda, balta.

Nuo gruodžio mėn. Parengiamojo grupės mokiniai pradeda naudoti gražius žiemos gamtos paveikslus. Tai yra "žiemos kraštovaizdis" gruodžio mėn. Šiuose darbuose ikimokyklinio amžiaus vaikai atspindi charakteristikos. Mokyklos pabaigoje gegužės mėn. Pabaigoje vaikinai tradiciškai pasiūlė atkreipti pavasario kraštovaizdžius - " Žydi sodu "Ir" pavasaris ". Pirmuoju atveju vaikai praeina išvaizda Pavasario spalvos, atkreipiant dėmesį į jų formą ir struktūrą, spalvų mezinzos skausmas.

Klasėje "pavasaris", ikimokyklinio amžiaus vaikai išmoksta piešti ant neapdoroto popieriaus, mezinzos skausmas vaizdo erozijos vaizdą.

Be to, per metus patartina pasiūlyti parengiamosios grupės mokinius, taip pat tokios temos kaip " Seascape. Gamtos paveikslėlis gali būti organizuojamas kaip kolektyvinis darbas Kai apskritai fone vaikinai vaizduoja kraštovaizdžio elementus.

Tai gali būti tokios temos kaip "rudens lapai", " Žiemos miškas "," Blooming sodas ". Organizavimas motyvuojančio principo tiesiogiai švietimo veiklos: demonstravimo paveikslų, žiūrėti pėsčiomis, pokalbį, eilėraštį, pasakos ir tt Norint mezinzos skausmas kraštovaizdžius tapti patraukliais vaikais, praėjo atsipalaidavusioje atmosferoje, pedagogas turi užsiimti klasių pradžioje steigti ikimokyklinio amžiaus vaikus kūrybinė bangaSukurkite juos norimą motyvaciją. Parengiamojoje grupėje jis gali būti pokalbis.

Pavyzdžiui, vaikinai sako, kad jie mezinzos skausmas vasarą arba ką medžiai ieško anksti rudenį. Jūs galite prisiminti keletą dainų apie tam tikrą metų laiką pvz. Pamokoje vizualumas yra svarbus.

Pavyzdžiui, mokytojas gali padengti medžių spaigas dirbtiniu ištekliais - padengti juos su klijais ir pabarstyti druskos, semolia, cukraus ar mažų vienetų putų. Atsižvelgiant į tokį prigimtį prieš ryšuliai sąnarių skausmo akis, ikimokyklinio amžiaus vaikai bus lengviau vaizduoti medžius žiemą žiemą.

Prieš piešdami ant temos "žydi spyruoklė sode", pedagogas siūlo vaikinai išnagrinėti gyvų gėlės stovi vazoje. Tai gali būti narcizai, tulpės, sniego lašai. Vaikai paaiškina stiebo formą ir ilgį, žiedlapių vietą, augalų spalvą ir kt. Žinoma, mokiniai visada sukelia gyvą motyvaciją.

Pavyzdžiui, pedagogas praneša vaikinai, kad į darbą, paštininkas perdavė savo laišką. Tai yra nuo auksinio rudens.